خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/25 - 14:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
ابوترابی:

ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز خارجی در دستور کار است+ فیلم

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: این کمیسیون به لحاظ اهمیت موضوع اتباع خارجی،جلسات مختلف و مستمری را تشکیل داده تا بتواند موضوع ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز به سرانجام برساند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت .و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در خصوص ساماندهی اتباع خارجی در کشور گفت: در موضوع اتباع خارجی با توجه به حساسیتی که ملت ما و مردم ایران به آن دارند و همچنین با توجه به حساسیت موضوع و تاکید ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها به لحاظ اهمیت موضوع، جلسات مختلف و مستمری را تشکیل داده تا بتواند موضوع ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در دستور کار قرار دهد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص قانونی جامع و بسیار مهمی در دستور کار است که عمده آن مبتنی بر اخراج اتباع غیر مجاز خارجی از  کشور است.

وی افزود: همچنین در خصوص آنهایی که نیاز است برای مشاغل 37 گانه ای که ایرانی ها در آن مشاغل حاضر به اشتغال نیستند، بصورت ساماندهی شده و تحت نظارت با زمان و تعداد بسیار کمی در ایران پذیرش کنند که تمامی موارد تحت نظارت سازمان ملی مهاجرت انجام خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383354
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار