خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده:

رییس جمهور دولت چهاردهم باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه وجود سلایق مختلف در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم می کند، گفت: کسی که رییس جمهور می شود باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد.

علی اکبر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ درباره مولفه های اثرگذار بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گفت: اهمیت مشارکت در انتخابات برای همه روشن است. نظام ما جمهوری اسلامی است یعنی جمهوریت مبتنی بر اسلام است. این دو کلمه از یکدیگر جدا نیست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر میزان که مشارکت در انتخابات بالا باشد فرد اصلح انتخاب خواهد شد بنابراین مشارکت بالا نشان می دهد که مردم همراه نظام بوده و انتظار ویژه ای را از دولت آینده برای حل مشکلات دارند.

وی با بیان اینکه مردم مشکلات و گرفتاری‌هایی دارند و بیان مشکلات مردم مهم است، اضافه کرد: مردم باید حس کنند کسی که رییس جمهور می شود، دغدغه حل مشکلات آنها را دارد بنابراین این موضوع می تواند زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کند.

علیزاده بیان کرد: بالاخره سلیقه‌های مردم با هم مختلف است. باید به گونه ای در عرصه انتخابات عمل کنیم که همه سلیقه‌ها بتوانند در انتخابات مشارکت کنند. همه مردم باید احساس کنند که سلیقه آنان در نامزدها وجود دارد و آنها نیز می توانند با مشارکت در انتخابات به نقش سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس تاکید کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جهانیان می فهمند که نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوش های ستبر و استوار مردم ایستاده است و پشتوانه قدرتمندی دارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379589
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار