خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/11 - 18:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوچکی نژاد:

رژیم صهیونیستی در حال انجام دادن بزرگترین جنایت تاریخ است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال انجام دادن بزرگترین جنایت تاریخ است، گفت: اولین تلاش دشمن و استکبار جهانی این بوده تا با تلاش‌های گسترده جای ظالم و مظلوم را عوض کند.

جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی  نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم غزه، گفت: اولین تلاش دشمن و استکبار جهانی این بوده تا با تلاش‌های گسترده جای ظالم و مظلوم را عوض کند.



این نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با هوشیاری خبرنگاران آزاده حوادث رخ داده علیه مردم غزه روشن شد و امروز جوامع بین المللی می‌دانند واقعیت آن چیزی نیست که دنیا غرب تلاش کرده آن را نشان دهد و رژیم اشغالگر صهیونیستی جنایتکار و کودک کش است.



وی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال انجام دادن بزرگترین جنایت تاریخ است، عنوان کرد: جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن وارد فضای جدیدی شده و در مقابل جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی اقدامات خوبی انجام داده‌اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه موضوع غزه تمام شده نیست و رژیم اشغالگر صهیونیستی نمی‌تواند با حمله زمینی آن را به پایان برساند، گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا بحث آتش بس را مطرح کرده و فهمیده اند که با حملات زمینی، هوایی و تبلیغات دروغین نمی‌توانند حوادث تاریخ را نوعی دیگر جلوه دهند.



کوچکی نژاد با اشاره به اینکه پیروزی نهایی از آن مردم غزه است، افزود: متاسفانه برخی کشورهای عربی جنایات صورت گرفته علیه مردم غزه را محکوم نکرده اند در حالی که حمایت‌های مردمی این کشورها از مردم غزه را شاهد هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 370874
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار