خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 12:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
رییس مجمع نمایندگان استان تهران:

رژیم صهیونیستی برای همیشه در تاریخ محکوم است/ مدعیان حقوق بشر بیانیه‌نویسی را کنار بگذارند

رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی ریشه در حمایت آمریکا دارد تاکید کرد: رژیم صهیونیستی برای همیشه در تاریخ محکوم است چرا که در هیچ دوره‌ای از تاریخ بیماران، کودکان و زنان را بمباران نکردند.

سیدرضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی برای همیشه در تاریخ محکوم است چرا که در هیچ دوره‌ای از تاریخ بیماران، کودکان و زنان را بمباران نکردند، بنابراین این جنایتی است که برای همیشه صهیونیست‌ها را رسوا خواهد کرد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قطعا خون مظلومانی که به ناحق ریخته شد ریشه رژیم صهیونیستی را از جا خواهد کند.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، تصریح کرد: امیدوارم کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند برای مردم مظلوم فلسطین هم حقی قائل شوند و بیانیه‌نویسی را کنار بگذارند، همچنین جوامع بین‌المللی باید تصمیم جدی برای مقابله با این رژیم جعلی کودک‌کش بگیرند.



رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید این جنایات ریشه در حمایت آمریکا دارد و رژیم صهیونیستی سگ زنجیری این کشور است که در منطقه خاورمیانه  بین کشورهای اسلامی رها شده است ./



پایان پیام

  • کد خبر : 370140
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار