خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 13:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فرهنگی:

رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به دنبال راه حل می‌گردد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به دنبال راه حل است و راه حل را در این وضعیت، آتش بس می داند.

محمدحسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با برقراری وقفه بشردوستانه در غزه، گفت: متاسفانه سازمان ملل تحت سیطره حامیان صهیونیسم قرار دارد. از طرفی نیز در حال حاضر رژیم جعلی صهیونیستی تحت فشار نظامی و سیاسی قرار گرفته است و افکار عمومی جهان نسبت به جنایات وحشیانه این رژیم علیه مردم مظلوم غزه بشدت اعتراض دارد.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس ادامه داد: البته در این بین موفقیت های نظامی جنبش حماس در رسانه های بین المللی برای تنویر افکار عمومی جهان انعکاس لازم را ندارد، دلایل چنین  وضعیتی معلوم است و دلیل مهم آن عدم اعلام شکست رژیم صهیونیستی است چراکه بازنده اعلام شدن این رژیم، شکستی مفتضحانه برای استکبار جهانی در عرصه بین المللی محسوب خواهد شد.



وی افزود: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به دنبال راه حل است و راه حل را در این وضعیت، آتش بس می داند. چرا بعد از گذشت بیش از 40 روز از حملات ددمنشانه این رژیم جعلی علیه مردم مظلوم فلسطین این قطعنامه به تصویب می رسد، بنابراین لازم است ابعاد مختلف این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بی هیچ وجه فراموش نمی‌شود. البته آتش بس می تواند مجالی باشد تا محاصره انسانی در نوار غزه به پایان یافته و کمک های بشر دوستانه، غذایی و دارویی به مردم در نواز غزه برسد البته لازم است که فشار های بین المللی لازم به این رژیم در جهت تمکین از این قطعنامه وارد شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 371622
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار