خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/02 - 18:41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
واکنش صریح نایب رئیس مجلس به موضع‌گیری سخیف روسیه درباره جزایر سه‌گانه:

روس‌ها اطلاعات تاریخی و جغرافیایی خود درباره ایران را تقویت کنند/ حکام عرب چشم طمع خود از جزایر سه‌گانه را بردارند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش تندی نسبت به موضع‌گیری روس‌ها درباره جزایر سه‌گانه، آنها را دعوت به مطلعه درباره تاریخ و جغرافیای ایران کرد و از حکام عرب خواست چشم طمع خود را از این جزایر بردارند چرا که خدنگ غیورمردان ایرانی هر چشم طمعی را کور خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنشی به موضع گیری سخیفانه روسیه درباره جزایر‌ سه‌گانه، در یکی از صفحات مجازی خود نوشت:



«ایران آمادگی دارد تعدادی معلم تاریخ و جغرافیا برای آموزش روس ها به روسیه اعزام کند، تا سطح اطلاعات آنان را نسبت به تاریخ ایران و منطقه تقویت کنند تا برای جلسات بعدی، حکام عرب هر انشای غلطی را به خورد آنان ندهند.



حکام عرب هم اگر سر سوزنی غیرت، شجاعت، شرف و عرق ملی دارند، سرزمین صد در صد عربی، اسلامی غزه و فلسطین را حفظ کنند و برای نجات زن و کودک و ناموسشان از تهاجمات رژیم صهیونیستی قدمی بردارند و چشم طمعشان را از جزایر سه گانه همیشه ایرانی بردارند چون خدنگ غیورمردان ایرانی هر چشم طمعی را کور خواهند کرد.



خوب است از سرنوشت صدام عبرت بگیرند، خودشان هم می دانند که اگر همه حکام مدعی جزایر سه گانه را وزن کنند با یک لنگه پوتین صدام هم برابری ندارند.»



پایان پیام

  • کد خبر : 373503
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم