خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/27 - 11:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری:

روسیه نیازی به موشک بالستیک ایران ندارد/ خرید و فروش تجهیزات نظامی عرف بین‌الملل است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن اشاره به این موضوع که روسیه نیازی به موشک‌های بالستیک ایران ندارد، گفت: خرید و فروش تجهیزات نظامی میان کشورها برای ارتقای سطح توان دفاعی آنها بوده و حقی متصور برای همه است.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ادعای انگلیس مبنی بر خرید موشک بالستیک ایران از سوی روسیه، گفت: این ادعا آنجایی مضحک می شود که همه دنیا مطلع هستند روسیه خود صادر کننده انواع موشک ها و تجهیزات نظامی به بسیاری از کشورها بوده و نیازی به موشک های ما ندارد.



نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ممکن است ما و روسیه متقابلا به تجهیزات نظامی یکدیگر نیاز داشته باشیم، عنوان کرد: در این راستا اگر صادارت و واردات تجهیزات نظامی نیز صورت گیرد برای ارتقای سطح توان دفاعی کشورها بوده و این حق برای هر کشوری متصور و عرف است که از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند.



وی در ادامه اظهار نظر سفیر انگلیس در سازمان ملل را صرفا برای ایجاد تشویش اذهان منطقه ای دانست که در نتیجه آن دنبال بازخورد سیاسی هستند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: تمام اینها اتهاماتی است که همگی با آن آشنایی داریم و وزارت امور خارجه نیز این تهمت ها را پیگیری می کند چرا که انگلیس همواره تلاش دارد از هر ظرفیتی علیه کشور ما استفاده کرده و ضربه ای به ما وارد کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 353908
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار