خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/25 - 14:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
پورابراهیمی در راهپیمایی روز جهانی قدس:

روزی خواهد رسید که خبری از رژیم اشغالگر قدس نباشد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: روزی را شاهد خواهیم بود که فلسطینان در فلسطین آزادانه زندگی کنند و خبری از رژیم اشغالگر قدس نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی با حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان گفت: حضور حماسی مردم برای حمایت از ملت فلسطین در راهپیمایی روز قدس، لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است. از آنجایی که سالهای گذشته بیماری کرونا برگزاری اجتماع های مردمی چون راهپیمایی ها را تحت تاثیر قرار داده بود، شاهد حضور پرشور مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس بودیم.



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد:حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس براساس مبانی دینی و اعتقادی مردم شکل گرفته و آن چیزی است که در قرآن کریم و روایت ائمه اطهار (ع) مطرح شده و ما وظیفه داریم از مظلومان دنیا حمایت و دفاع کنیم و آن هم مظلوم مسلمانی که مورد ظلم قرار گرفته و امروز نیز به این شکل وحشیانه مورد هجمه جریان صهیونیستی قرار می‌گیرد و آمریکا از آن‌ها حمایت می‌کند.



رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما مطمئنیم وعده الهی تحقق پیدا خواهد کرد و روزی را شاهد خواهیم بود که فلسطینان در فلسطین آزادانه زندگی کنند و خبری از رژیم اشغالگر قدس نباشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359983
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار