خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 17:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
طغیانی:

رفتار نمایندگان نباید باعث تشنج در جامعه شود/ هیجانی مطرح کردن مسائل، جامعه را دچار دوقطبی و آفت می کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه رفتار و برخورد نمایندگان نباید باعث تشنج در جامعه شود، گفت: ممکن است در مورد مدیریت جلسات صحن و کمیسیون های مجلس انتقاداتی وجود داشته باشد اما به طور قطع هیجانی مطرح کردن مسائل همراه با اتهام زنی و توهین کار درستی نیست و بازخورد بدی در جامعه دارد.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد حواشی امروز صحن علنی مجلس، گفت: رفتار و برخورد نمایندگان نباید باعث تشنج در جامعه شده و این اصل باید توسط نمایندگان مجلس رعایت شود.

وی افزود: ممکن است در مورد مدیریت جلسات صحن و کمیسیون ها انتقاداتی وجود داشته باشد و در تمامی ادوارها هم وجود داشته اما به طور قطع هیجانی مطرح کردن مسائل همراه با اتهام زنی و توهین کار درستی نیست و بازخورد بدی در جامعه دارد و جامعه را دچار دوقطبی و آفت می کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دوازدهم ادامه داد: مجلس و دولت 4 سال باید با هم تعامل داشته باشند و کار کنند و این موضوع را باید مدنظر داشته باشیم و ابتدای راه دولت چنین برخوردهایی سازنده و مناسب نیست و به جایی هم نمی رسد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در چارچوب آیین نامه باید تعاملات را تنظیم کرد و پیش رفت و مجلس و کمیسیون ها هم باید هر چه سریع تر فعالیت خودش را شروع و نسبت به بررسی طرح ها و لوایح اقدام کنند./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 380990
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار