خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 15:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
حاجی بابائی در تشریح نشست هم اندیشی مجلس و دولت؛

رشد و توسعه سلاح‌های نظامی دشمن را ناامید کرده است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: گزارش های ارائه شده نشان می‌دهد رشد و توسعه سلاح‌های نظامی و امنیتی در کشور با سرعت بالایی پیش می‌رود و می‌توان گفت ساخته‌های نیروهای نظامی دشمن را ناامید کرده است.

حمیدرضا حاجی بابائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای سیاست های کلی نظام که امروز ( چهارشنبه 25آبان ماه) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  برگزار شد،گفت: با توجه به وضعیت منطقه و امنیت کشور امروز جلسه‌ای را با حضور امیر آشتیانی برگزار کردیم.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گزارشی را در زمینه وضعیت امنیت منطقه و اقدامات بزرگ انجام شده بزگ در زمینه نظامی و اقتصادی ارائه و به سوالات طرح شده از سوی نمایندگان نیز پاسخ داد.



رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: گزارش های ارائه شده نشان می‌دهد رشد و توسعه سلاح‌های نظامی و امنیتی در کشور با سرعت بالایی پیش می‌رود و می‌توان گفت ساخته‌های نیروهای نظامی دشمن را ناامید کرده است و به این فکر می‌کند از طریق نظامی راهی در مقابل ایران ندارد و گزارش‌ها امیدوار کننده بودند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352242
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار