خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/14 - 16:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
جباری:

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دشمن بازدارنده و برای ملّت امنیت آفرین است

نماینده  بندر لنگه، بستک پارسیان و جزیره کیش در مجلس یازدهم رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در صیانت از امنیت خلیج فارس و جزایر ایرانی را برای دشمنان بازدارنده و برای ملّت غرور آمیز و امنیت آفرین دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،احمد جباری نماینده  بندر لنگه، بستک پارسیان و جزیره کیش در مجلس یازدهم،  رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در صیانت از امنیت خلیج فارس و جزایر ایرانی را برای دشمنان بازدارنده و برای ملّت غرور آمیز و امنیت آفرین دانست.



این نماینده  مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اهمیت بازدارندگی در دکترین نظامی کشور خاطرنشان کرد: رزمایش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه مانعی بزرگ در برابر افکار خصمانه‌ی دشمنان خارجی بوده است.



وی بکارگیری شناورهای موشک انداز پرسرعت، پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی، هواپیماهای دوزیست و موشک‌های بالستیک نقطه زن دریایی در همایش فوق را نشانه‌ی اوج پیشرفت، آمادگی و قدرت نظامی کشور دانست.



جباری افزود: به برکت رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و رشادت های پاسداران اسلام، امروزه کشور ما مبتکر نظم نوین نظامی در منطقه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 365992
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار