خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/11 - 16:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی در واکنش به توهین دولت سوئد به قرآن کریم:

دولت‌های اروپایی نگران تسلط یافتن اسلام بر اروپا هستند

عضو هیات رئیسه مجلس ضمن محکومیت توهین دولت سوئد به قرآن کریم، گفت: دولت‌های اروپایی نگران تسلط یافتن اسلام بر اروپا هستند، آنها می‌پندارند که با این توهین‌ها می‌توانند مانع رشد دین اسلام شوند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به توهین دولت و پلیس سوئد به قرآن کریم، گفت: اقدام دولت سوئد غیرقابل توجیه بود، اقدام دولت سوئد به بهانه آزادی بیان خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر است، مجازات سنگین قطعا در انتظار سانی که چنین توهینی را مرتکب شدند، خواهد بود.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اخیرا دانشجوی ایرانی در استکهلم به دلیل اینکه پایان نامه خود را به شهید سلیمانی اهدا کرد، اجازه برگزاری جلسه دفاع پیدا نکرد. غربی‌ها از آزادی بیان برای تامین منافع خود استفاده می‌کنند و اظهارات آنها درباره آزادی بیان کلاهبرداری و دروغ بزرگ است زیرا در عمل قائل به آزادی بیان نیستند.



وی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر این نکته حائز اهمیت است؛ دین اسلام سریعترین رشد را در بین ادیان دارد و دولت‌های اروپایی نگران سلطه اسلام بر اروپا هستند و می‌پندارند که با این اقدامات می‌توانند مانع رشد دین اسلام شوند.



سلیمی همچنین اظهار کرد: آزادی توهین با آزادی بیان کاملا متفاوت است، توهین دولت و پلیس سوئد نیز نشانگر فروپاشی اعتقادی، اخلاقی و دیدگاه‌های انسانی در اروپاست و بدون شک این اقدام پاسخ درخوری خواهد داشت و مسلمانان به راحتی در مقابل این اقدام شنیع سکوت نخواهند کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364334
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار