خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/22 - 15:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی:

دنیا ایران هسته ای را پذیرفته است

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست اخیر شورای حکام نشان داد جامعه بین الملل ایران هسته ای را پذیرفته و به این باور رسیده است که نمی تواند تهدیدی برای امنیت جهانی باشد.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست اخیر شورای حکام تاکید کرد: این نشست و عدم واکنش منفی مستقیم به برنامه هسته ای کشورمان این پیام را مخابره می کرد که آنها نیز در پی حل و فصل موارد اختلافی از مسیر دیپلماسی هستند.



وی افزود: عرصه روابط بین الملل عرصه تعاملات دو سویه و تعادل بخشی بین داده ها و ستانده ها است و بی شک مسئولان آژانس با مقامات جمهوری اسلامی ایران به توافقات مشترکی رسیده اند و به نظر می رسد شورای حکام پذیرفته است که برنامه هسته ای کشورمان صلح آمیز است و نمی تواند تهدیدی برای امنیت جهانی باشد.



وی در خصوص تداوم فضاسازی غربی در مورد عملکرد هسته ای ایران گفت:این رفتار ها تبلیغاتی و غیر فنی است و باید پذیرفت آژانس مستقل نیست اما با این وجود بدون هیچ گونه قطعنامه و بیانیه علیه کشورمان  نشست اخیر به پایان رسید و این نوعی پیروزی برای ما است یعنی اینکه ما می توانیم در مقابل تحریم ها و فشار ها واکنش مناسب نشان دهیم چرا که با وجود همه محدودیت ها ما در حوزه هسته ای پیشرفت های زیادی داشتیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 363228
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار