خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/31 - 10:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی طی پیامی به مناسب هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس نقطه عطفی در تعیین سرنوشت مردم فرزانه‌‌ ایران اسلامی بود

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و تصریح کرد: دفاع مقدس، برگ زرین تاریخ پر افتخار و مظهر ایستادگی، ایثار، حماسه، معنویت، دینداری‌ و آرمان خواهی ملت سرافراز ایران و نقطه عطفی در تعیین سرنوشت مردم فرزانه‌‌ی این سرزمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک و عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.



متن پیام نوش آبادی به شرح ذیل است؛



بسم الله الرحمن الرحیم



من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضىٰ نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا



هفته‌ مقدس‌ و مبارک دفاع مقدس را به ملت  بزرگ ایران و همه  کسانی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی دشمن، جانانه‌ از مرزهای جغرافیایی و فرهنگی‌ و عقیدتی این مرز و بوم  دفاع کردند و عزت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند، صمیمانه تبریک عرض می کنم.



دفاع مقدس، برگ زرین تاریخ پر افتخار و مظهر ایستادگی، ایثار، حماسه، معنویت، دینداری‌ و آرمان خواهی ملت سرافراز ایران و نقطه عطفی در تعیین سرنوشت مردم فرزانه‌‌ی این سرزمین است.



در دفاع مقدس، ملت رشید ایران، با مقاوت و تدبیر و‌ حکمت، توطئه دشمن را به فرصتی برای حرکت به سمت قله‌‌ی آرزوها و تثبیت ارزش های اسلامی و بستری برای بالندگی و‌ پیشرفت های علمی و‌ معنوی  قرار داد.



در جنگ تحمیلی، گرچه خسارت ها و آسیب های مادی فراوانی را متمحل شدیم و‌ جوانان بسیار عزیزی را از دست دادیم، اما برکات زیادی هم نصیب ملت ایران شد. ایجاد خودباوری ملی‌ و اعتماد به نفس، احساس عزت و استقلال، تقویت باورهای دینی حول محور ایمان به خدا و عمل صالح، از معجزات و برکات دفاع مقدس، بشمار می رود.



دفاع مقدس، علاوه بر اینکه ملت ایران را آبدیده کرد، موجب ظهور و تحکیم فرهنگ ایستادگی در منطقه و‌ جهان اسلام شد و مفهوم جهانی مقاومت را شکل داد و الگویی عملی برای مبارزات مردم فلسطین، سوریه، عراق و یمن و سایر کشورهای محور مقاومت و‌بخش هایی از مناطق مختلف آسیا، آفریقا و‌ آمریکای لاتین گردید.



بدون شک، حماسه سازان دفاع مقدس، شهدای والامقام، رزمندگان سرافراز، جانبازان پر افتخار، آزادگان غیور و همه ایثارگران عزیز، حق حیات بر کشور و ملت ایران دارند و وظیفه‌ی خطیر تبیین گران، بیان واقعیت های تاریخ ساز حماسه جاویدان هشت سال دفاع مقدس است، تا از گزند تحریف کنندگان و شبهه افکنان، در امان بماند.



حسین نوش آبادی



نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 368627
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار