خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/24 - 15:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسین زهی در واکنش به حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک:

دشمنان نمی خواهند وحدت میان اقوام سیستان و بلوچستان را ببینند؛ انتقام سختی در انتظار تروریست ها است

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس گفت: گروهک های تروریستی وقتی می بینند دولت و نظام جمهوری اسلامی به دنبال رفع مشکلات سیستان و بلوچستان است، می خواهد با ایجاد چنین حوادثی در مسیر خدمتگزاری به مردم سیستان و بلوچستان سنگ اندازی کند اما باید متوجه باشند که در این سال های اخیر دست به هر اقدام ناجوانمردانه ای زدند تا توسعه استان روی ریل قرار نگیرد اما به لطف خدواند توسعه استان رو به پیشرفت است.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکومیت حادثه تروریستی پاسگاه راسک که منجر به شهادت چند تن از مرزبان غیور کشورمان شده است اظهار کرد: این حرکت بزدلانه که توسط تروریست های بزدل انجام شده است نمی تواند خللی در پیشرفت استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی ایجاد کند.



وی افزود: این تروریست ها می خواهند با اینگونه اقدامات بزدلانه باعث شوند تا مسیر توسعه استان سیستان و بلوچستان به تعویق بیفتد و همچنین نمی خواهند وحدت میان اهل تسنن و تشییع را ببینند؛ چرا که این استان رنگین کمان از قومیت های مختلف است؛ بنابراین دست به چنین حرکات ناجوانمردانه ای می زنند.



نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس گفت: ما مطمئن هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران سکوت نخواهد کرد و پاسخ قاطعانه ای به این تروریست های بزدل خواهد داد تا بدانند و بفهمند که نمی توانند خدشه ای به امنیت کشورمان وارد کنند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: گروهک های تروریستی وقتی می بینند دولت و نظام جمهوری اسلامی به دنبال رفع مشکلات سیستان و بلوچستان است، می خواهد با ایجاد چنین حوادثی در مسیر خدمتگزاری به مردم سیستان و بلوچستان سنگ اندازی کند اما باید متوجه باشند که در این سال های اخیر دست به هر اقدام ناجوانمردانه ای زدند تا توسعه استان روی ریل قرار نگیرد اما به لطف خدواند توسعه استان رو به پیشرفت است./



پایان پیام

  • کد خبر : 373108
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم