خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/08 - 15:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
توسلی:

دشمنان به توان بالای هسته ای ایران معترف هستند

نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس گفت: اعتراف آنها به توان بالای غنی سازی ایران نشان دهنده ناکامی دشمنان در مانع تراشی در مسیر علمی ایران اسلامی است.

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با بیان اینکه گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی سیاسی است  خاطر نشان کرد: دانش هسته ای جمهوری اسلامی ایران درهمه سطوح بابهره گیری از توان داخلی توسعه یافته است و همواره دشمنان تلاش کردند ابزار های استقلال هسته ای ما را با ترور و تحریم از بین ببرند اما هیچگاه موفق نشدند.



وی افزود:اعتراف آنها به توان بالای غنی سازی ایران نشان دهنده ناکامی دشمنان در مانع تراشی در مسیر علمی ایران اسلامی است و از طرفی ها ما به عنوان یک کشور اسلامی بر اساس فتوای مقام معظم رهبری به دنبال بهره برداری نظامی از دانش هسته ای نیستیم اما همه می دانند می توانیم به هر شکلی که اراده کنیم و به هر درصدی غنی سازی را انجام دهیم.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ عنوان کرد:غربی ها باید بدانند نمی توانند جلوی توان هسته ای مارا بگیرند و با روش های مختلف این را تجربه کردند و بهتر است برای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران روش دیگری را انتخاب کنند که تعامل و مذاکره یکی از این روش ها می تواند باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357937
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار