خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/10 - 10:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حدادی نشست کمیسیون امور داخلی کشور با رئیس قوه قضاییه را تشریح کرد:

دستور محسنی اژه‌ای برای رسیدگی اولویت‌دار به پرونده‌های انتخابات شوراها در دیوان عدالت

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی اولویت‌دار به پرونده شکایات انتخابات شوراها در دیوان عدالت اداری تاکید کرد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست مشترک کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با رئیس قوه قضاییه که در این قوه برگزار شد، گفت: اعضای کمیسیون مباحث و مسائل مرتبط با حوزه انتخابیه خود را با رئیس قوه قضاییه در میان گذاشتند.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس ادامه داد: نمایندگان به پرونده های شکایت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کردند که حجت الاسلام والمسلمین اژه ای ماموریت داد این پرونده ها با اولویت در دیوان عدالت اداری رسیدگی و به نتیجه برسد.



وی اظهار داشت: مباحثی نیز در خصوص مواد 10 و 99 قانون شهرداری ها در خصوص ساخت و سازها بیان شد. همچنین اعضای کمیسیون خواهان تعامل بیشترمجلس و قوه قضاییه شدند و تاکید داشتند که کارگروه تعامل در سطح استان، جلسات انسجام و وحدت را برگزار کنند و برای رفع موانع قانونی در بخش های مرتبط با کمیسیون امور داخلی کشور، ارتباط بیشتری با کمیسیون ایجاد شود.



این نماینده مجلس بیان کرد: رئیس قوه قضایه بر اهمیت رفع مشکلات عدالت اجتماعی تاکید داشت و در این نشست بر لزوم روشنگری ابعاد جنگ، دفاع مقدس و انقلاب برای جوانان اشاره شد و بصیرت افزایی در قشر جوان مورد تاکید قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 351216
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار