خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/31 - 18:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
الهیان در نامه‌ای به وزیر امور خارجه تاکید کرد:

خنثی سازی جنگ ترکیبی با حضور ایران در جایگاه های رسمی- بین المللی حقوق بشر

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حقوق بشر به عنوان مولفه قدرت نرم برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل بخشی از جنگ ترکیبی آنها است که با حضور در جایگاه های رسمی بین المللی این جنگ خنثی می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه کشور با اشاره به ریاست ایران در نوزدهمین اجلاس «مجمع اجتماعی» شورای حقوق بشر نوشت: حضور موثر نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران در جایگاه رسمی سازمان ها و موسسات بین المللی حقوق بشری عاملی جهت خنثی سازی جنگی می باشد که بخشی از طرح کلان دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.



متن کامل نامه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را در ادامه بخوانید:



جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان



وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران



سلام علیکم؛



بدین وسیله از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در جهت تحقق اهداف متعالی دولت و نظام جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی قدردانی نموده و انتخاب شایسته جناب آقای علی بحرینی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در ژنو را به عنوان رئیس نوزدهمین اجلاس «مجمع اجتماعی» شورای حقوق بشر تبریک عرض می کنم.



بی شک در دورانی که حقوق بشر امروز به عنوان مولفه قدرت نرم کشورهای غربی و آمریکا مطرح و تلاش برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل بخشی از جنگ ترکیبی آنها است، حضور موثر نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران در جایگاه رسمی سازمان ها و موسسات بین المللی حقوق بشری عاملی جهت خنثی سازی جنگی می باشد که بخشی از طرح کلان دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.



با اغتنام از فرصت، از خداوند متعال برای جنابعالی و هماکاران تان در وزارت امور خارجه سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.



زهره الهیان رئیس کمیسیون حقوق بشر



کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی /



پایان پیام

  • کد خبر : 362065
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار