خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/18 - 18:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
شریعتی در دیدار با خانواده شهید آقاجانی از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس:

خدمات شهید آقاجانی در مرکز پژوهش‌های مجلس ماندگار است

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در سالروز حمله تروریستی داعش به مجلس ضمن حضور در منزل شهید احسان آقاجانی و گرامیداشت یاد و خاطره وی، گفت: خدمات شهید آقاجانی در مرکز پژوهش‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی ماندگار است.

به گزارش  خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر عضو مجمع نمایندگان استان تهران و هیأت همراه به مناسبت سالروز حادثه تروریستی مجلس، به دیدار خانواده شهید احسان آقاجانی از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس رفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی از زبان پدر و مادر این شهید بزرگوار با شیوه زندگی ایشان آشنا شدند.



شریعتی نیاسر با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی و علمی شهید آقاجانی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، این شهید بزرگوار را یکی از نیروهای متخصص، کارشناس و متدین مرکز پژوهش‌ها دانست که در حوزه اقتصادی خدمات بسیاری را به کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون ویژه جهش تولید و اجرای سیاست‌‎های اصل 44 قانون اساسی در حوزه تدوین قانون رفع موانع تولید داشت.











حضور مالک شریعتی در منزل شهید احسان آقاجانی معمار از شهدای حادثه تروریستی مجلس


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب که هر شهید نشانه‌‎ای از جانب خداوند برای پایداری انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: طبق گفته شهید سلیمانی شرط شهید شدن، شهید بودن است و تا کسی شهید نباشد، شهید نمی شود و این نوع نگاه در زندگی شهید آقاجانی جاری و ساری بود.



وی اضافه کرد: برابر اطلاعاتی که از همکاران شهید گرفتیم، او  در روز شهادت برای پیگیری مضاعف پیرامون قانون رفع موانع تولید در مجلس حاضر شده و مورد حمله تروریست‌‎ها قرار گرفته که این مسئله نیز حاکی از این است که این شهید به نوعی برگزیده بوده و عاقبت او ختم به شهادت شده است.



در این دیدار پدر شهید آقاجانی نیز به ویژگی‌های شخصیتی شهید پرداخت و یادآور شد: احسان، جوانی مؤمن، فعال، معتقد، با پشتکار و حزب اللهی بود. نماز اول وقتش ترک نمی‌شد و خود را مقید به نمازجماعت می‌دانست. پسرم در حوزه کاری خود بسیار فعال بود و مقالات و پژوهش‌هایی در حوزه کاری خود داشت.











حضور مالک شریعتی در منزل شهید احسان آقاجانی معمار از شهدای حادثه تروریستی مجلس


پدر شهید آقاجانی افزود: او بسیار کم توقع، بی ریا و زحمتکش بود و با وجود اینکه هم تحصیل می‌کرد و هم شاغل بود در همه ابعاد کمک حال خانواده بوده و لذا فرزندم مصداق بارز «و بالوالدین احسانا» بود.



وی ادامه داد: تنها اتفاقی که توانست داغ او را برای ما قابل تحمل کند، عشق و علاقه او به شهادت بود و ارادات ویژه او به حضرت فاطمه(س) و علی اصغر امام حسین(ع) بود و به صورت مداوم به ائمه توسل می‌کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 362946
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار