خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/06 - 21:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی با اشاره به اتهامی مطرح شده علیه نمایندگان در خصوص استیضاح سال گذشته وزیر صمت؛

خبرسازها برای ادعای خود سند ارائه کنند/ عده‌ای به دنبال تحت شعاع قرار دادن عملکرد مثبت مجلس هستند

عضو هیات رییسه مجلس ضمن تکذیب شایعات مطرح شده پیرامون علت رای نیاوردن استیضاح وزیر صمت در سال گذشته، گفت: عده‌ای با طرح شایعه و اتهام به دنبال تحت شعاع قرار دادن عملکرد مثبت مجلس هستند.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شایعه سراسر کذبی که اخیراً در خصوص علت رای نیاوردن استیضاح سال گذشته وزیر صمت منتشر شده بود، اظهار داشت: واقعیت این است که چنین موضوعی به هیچ وجه من الوجوه صحت ندارد، کسانی که این خبر را دادند دلسوز نمایندگان مجلس نیستند.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطلب خلافی در خصوص علت رای نیاوردن استیضاح وزیر صمت در سال گذشته مطرح شده است، بیان کرد: این خبر چه در خصوص نمایندگانی که استیضاح را امضا کرده‌اند و موافق آن بوده‌اند و چه درباره نمایندگانی که مخالف استبضاح بوده اند، یک اتهام است.



وی افزود: کسانی که این خبرهای خلاف را به بعضی از افراد داده‌اند، سند آن را ارائه کنند تا ما به عنوان مجلس این موضوع را پیگیری کنیم تا ببینیم منبع این خبر کذب چه کسی بوده تا مشخص شود چرا با اعتماد مردم بازی می کنند؟



سلیمی ادامه داد: البته مجموعه نمایندگان این دوره مجلس، انقلابی و سالم هستند و عده ای به دنبال این هستند که با اساس این مجلس مخالفت کنند زیرا کارهای بزرگی در مجلس به سامان رسیده و می خواهند عملکرد مثبت مجلس را تحت شعاع قرار دهند.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افرادیکه چنین اخبار کذبی را مطرح می کنند و اتهاماتی را به مجلس انقلابی وارد می کنند، باید در عملکرد خود تجدید نظر و توبه کنند، این افراد باید هر چه سریعتر خبرسازی‌های خود را جبران کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 360623
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار