خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 10:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
دهنوی در جریان راهپیمایی نمایندگان مجلس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین؛

حمله به بیمارستان غزه چهره بدون روتوش اسرائیل را به جهانیان نشان داد/ جبهه مقاومت انتقام خواهد گرفت

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه یک بار دیگر ماهیت واقعی خود که خون‌خواری و کودک‌کشی و ظلم و جنایت است را گفت: این اولین جنایات این رژیم غاصب نیست اما در حمله شب گذشته مردم دنیا چهره اسرائیل را بدون روتوش دیدند.

سید محسن دهنوی، در جریان راهپیمایی نمایندگان مجلس در محکومیت حمله غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت بیش از هزار نفر از مردم فلسطین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: رژیم غاصب اسرائیل با رقم زدن این فاجعه یک بار دیگر ماهیت واقعی خود که خون‌خواری و کودک‌کشی و ظلم و جنایت است را نشان داد؛ البته این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی چنین جنایتی می‌کند، منتهی این بار جنایت خیلی سنگین‌تر و عیان‌تر بود و باعث شد همه مردم دنیا چهره اسرائیل را بدون روتوش ببینند.



این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: البته در عین مظلومیت مردم غزه، این جنایت برای اسرائیل هم پیامدهای سنگینی خواهد داشت و حتماً جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان عکس‌العمل نشان خواهند داد و انتقام خواهند گرفت و ما مطمئنیم این انتقام به زودی خواهد بود.



دهنوی با اشاره به ضربه سنگین عملیات طوفان‌الاقصی به هیمنه رژیم صهیونیستی، گفت: اسرائیلی‌ها  از عملیات طوفان الاقصی یک ضربه سخت خوردند و فکر می‌کنند می‌توانند با نسل‌کشی و جنایت این ضربه را جبران کنند، در حالی که این طور نیست و این نسل‌کشی و این جنایت‌ها فقط تبعات آن ضربه را برای آن‌ها بیشتر خواهد کرد. این طور نیست که فکر کنند اگر یک کشتار فجیع راه‌ بیندازند، شدت آن ضربه برایشان بیشتر خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 370109
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار