خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 19:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری عنوان کرد:

حمایت کنگره آمریکا از گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز تروریست‌پروری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد صدور قطعنامه از سوی اعضای کنگره آمریکا برای حمایت از گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز تروریست پروری است.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به صدور قطعنامه از سوی اعضای کنگره آمریکا برای حمایت از گروهک تروریستی منافقین، گفت: ماهیت ضدایرانی ایالات متحده در مواجه با ملت کشورمان طی چهار دهه گذشته مشهود بوده و به طور مستمر شاهد اقدامات ضدبشری علیه مردم بوده ایم.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی آمریکایی ها گروه تروریستی که جنایات مشخصی در ایران انجام داده است را به رسمیت شناخته و همواره از آنها حمایت مالی و اطلاعاتی کرده اند که این اقدام آنها بیانگر تناقض گویی سیاستمداران این کشور در رابطه با حمایت از مولفه های حقوق بشری است.



وی با اشاره به اینکه گروه تروریستی منافقین در عملیات مرصاد مردم بی گناه را به شهادت رساندند، ادامه داد: در این میان ترورهای زیادی علیه مردم و نخبگان کشورمان نیز صورت گرفته که قابل کتمان نیست.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه صدور قطعنامه از سوی اعضای کنگره آمریکا برای حمایت از گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز تروریست پروری است، افزود: در واقع کاخ سفید می خواهد از این طریق ابزار ترور خودش را همچنان حفظ کند تا در زمینه های مختلف دسیسه های ضدایرانی پیش بینی شده را عملیاتی کند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه سکوت مجامع بین المللی نسبت به این قطعنامه نیز جای تامل دارد، زیرا گروه تروریستی منافقین دارای هیچ وجاهتی نیست و اسناد و مدارک متعددی از اقدامات ضدبشری آنها وجود دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357079
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار