خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 14:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوثری:

حل مشکلات معیشتی مردم و تثبیت قیمت‌ها در اولویت کاری دولت چهاردهم قرار گیرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و تثبیت قیمت ها در اولویت کاری دولت چهاردهم قرار گیرد.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به اولویت های دولت چهاردهم گفت: مهمترین موضوع بحث اقتصاد و معیشت مردم است، در حوزه هایی چون تثبیت قیمت ها هم دولت آینده در اجرا و هم مجلس باید گام های مؤثری بردارند، حال چه در حوزه قانون گذاری و یا چه در حوزه نظارت بر اجرا باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ثبات قیمت از مسائل بسیار مهم کشور است و این تثبیت قیمت ها باید به گونه ای صورت بگیرد که مردم بتوانند بر اساس ثباتی که در بازار ایجاد می شود برای آینده خود به راحتی و با اطمینان برنامه ریزی کنند.

وی اضافه کرد: بحث برنامه ریزی برای تولید و حمایت از تولید داخلی از دیگر مباحث مهمی است که مجلس و دولت چهاردهم باید در کنار هم توجه جدی به آن داشته باشند، چرا که معتقدم توجه جدی به این مهم می تواند در عرصه های مختلف تاثیر گذار باشد، پس ما باید بر این اساس و با توجه به این اولویت ها، مسیر اقتصاد و سیاست را ترسیم کرده و کار توسعه و پیشرفت را پیش ببریم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379640
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار