خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 13:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار:

حل مسائل اقتصادی ماموریت اصلی دولت محترم باشد

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: با توجه به بیانات اخیر رهبری انتظار داریم اولویت و ماموریت اصلی دولت محترم حل مسایل اقتصادی باشد.

محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در خصوص ترکیب کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: این کابینه با توجه به گرایش های مختلف سیاسی چیدمان شده وگام موثر ‌ومفیدی برای وفاق ملی است.

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس با توجه به شاخص های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری از جمله برنامه ها، عملکرد وسابقه لیست موجود را ارزیابی می کند.

وی اضافه کرد: در نشست های اخیر کمیسیون های تخصصی تعاملات خوبی اتفاق افتاد و به هم گرایی بیشتر کمک کرد بنابراین از روز شنبه با دفاع رییس جمهور از کابینه روند تشکیل کابینه ورای اعتماد آغاز می شود و انشالله هر چه سریعتر دولت جدید خدمت به ملت را آغاز کند.

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس یادآور شد: با توجه به بیانات اخیر رهبری انتظار داریم اولویت حل مسایل اقتصادی ماموریت اصلی دولت محترم گردد که در این راستا از تمام ظرفیت های موجود ازجمله منابع انسانی درجهت میل به تحقق برنامه و سند چشم انداز بهره گیرد ‌و با رای نمایندگان ملت دولت قوی تشکیل گردد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382341
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار