خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/09 - 13:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ترقی:

حضور گسترده مردم در انتخابات تمام تلاش ها و فعالیت های تبلیغاتی دشمنان را بی نتیجه می گذارد/ مردم به نامزدهایی که توان تغییر و تحول در نظام قانون گذاری دارند، رای دهند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات 11 اسفند تمام تلاش ها و فعالیت های تبلیغاتی دشمنان را بی نتیجه خواهد گذاشت.

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ثمرات حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات 11 اسفند و در پی آن شکل گیری مجلس قوی، گفت: حضور مردم در انتخابات در درجه اول نشان دهنده رشد و بلوغ سیاسی آحاد جامعه در استفاده از حق قانونی و شرعی شان است که برای تعیین سرنوشت خودشان از آن بهره می برند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان از آن دارد که جامعه ایران به سمت استقلال و تعیین سرنوشتش توسط اراده خود پیش می رود و اجازه دخالت به بیگانگان در تعیین سرنوشت خود را نخواهد داد.

ترقی با بیان اینکه مردم برای حل مشکلات ، تحول در امور کشور  و ایجاد تغییر بهترین راه را برای ایفای نقش در این زمینه صندوق رای می دانند، تصریح کرد: مردم درک بالایی از مسائل داشته و به جنبش های اجتماعی که مد نظر بیگانگان هست، توجه ندارند.

ترقی با اشاره به پیام حضور پرشور مردم در انتخابات بیان کرد: به واقع دشمنان طی چند ماه اخیر و حتی از سالهای گذشته تلاش دارند بین جامعه ، مردم و نظام فاصله ایجاد کرده و پشتوانه مردمی نظام را تضعیف کنند. به واقع حضور گسترده مردم در انتخابات حائز این پیام است که تمام تلاش ها و فعالیت های تبلیغاتی دشمنان، بی نتیجه مانده و خواهند ماند و اثری بر اراده مردم نداشته و مردم همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی خود خواهند بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ویژگی های نامزدهای اصلح بیان کرد: مردم برای بهبود در مسیر حرکت نظام و مجلس باید به نمایندگانی رای دهند که توان تغییر و تحول را در نظام قانون گذاری و برنامه ریزی کشور داشته باشند اگر مردم با انتخاب فرد اصلح، افراد متخصص و توانمندی را وارد مجلس کنند، یقینا به هدف تحولی خود دست پیدا خواهند کرد/.

پایان پیام

  • کد خبر : 376060
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار