خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/03 - 17:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسینی کیا:

حضور مردم در پای صندوق های رای دشمن شکن خواهد بود

نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: مشارکت مردم در انتخابات به نوعی قدرت آفرینی برای نظام محسوب می شود و می تواند قدرت چانه زنی کشور را در برابر سایر کشورها بالا ببرد.

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور با وحدت و مشارکت حل خواهد شد بنابراین باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات امید آفرینی کرد.

نماینده مردم ستقر و کلیایی در مجلس یازدهم ادامه داد: البته باید مردم این نکته را بدانند که با مشارکت قوی در انتخابات بطور قطع مجلسی قوی با پشتوانه کل مردم تشکیل خواهد شد آنگاه که قرار است تصمیم های سخت نیز گرفته شود، مردم نیز همراهی لازم را خواهند داشت.

وی افزود: مردم در ۴۵ سال گذشته پای نظام بوده، هستند و خواهند بود. مردمی که از خون فرزندان خود برای حفظ نظام گذشتند، امروز نیز حتما برای حفظ نظام خود قدرتمند در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات به نوعی قدرت آفرینی برای نظام محسوب می شود و می تواند قدرت چانه زنی کشور را در برابر سایر کشورها بالا ببرد بنابراین حضور مردم در پای صندوق های رای دشمن شکن خواهد بود و اقتدار کشور را به دنبال خواهد داشت./

پایان پیام

  • کد خبر : 376008
کلمات کلیدی
نسترن دقیقی
خبرنگار

نسترن دقیقی