خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 09:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عموئی در تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در کمیسیون امنیت ملی مجلس/ اقدامات نیروی دریایی سپاه در خدمت رسانی به مردم مناطق ساحلی را تشریح شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور سردار تنگسیری در نشست این کمیسیون گفت: در این نشست، اقدامات نیروی دریایی سپاه در خدمت رسانی به مردم مناطق ساحلی را تشریح شد.

ابوالفضل عموئی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح نشست دوشنبه 20 شهریور ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون، جلسه خود را با موضوع بررسی اقدامات و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده این نیرو و معاونان اش برگزار کرد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم ادامه داد: در این جلسه، سردار تنگسیری با ارائه دستاوردهای نیروی دریایی در ارتقای ۴ حوزه سرعت شناورها، توان باربری تسلیحات در شناورها، از حمل راکت انداز به حمل موشک انداز، افزایش تاب آوری شناورها و همچنین بهره مندی از تجهیزات هوشمند از جمله هوش مصنوعی در هدایت پذیری شناورها تاکید کرد که در نیروی دریایی سپاه پاسداران با اتکا به توان داخلی، گام های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته شده است.



وی افزود: همچنین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه امنیت در جمهوری اسلامی مردم پایه است، به سیاست مسکونی سازی جزایر ایرانی در خلیج فارس پرداخت و اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم مناطق ساحلی را تشریح کرد.



عموئی خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز از خدمات و دستاوردهای نیروی دریایی تقدیر و تشکر کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 367916
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار