خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/14 - 15:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمدبیگی مطرح کرد

حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخی قاطع به توطئه‌های دشمنان

نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران تا شکست کامل استکبار جهانی از پای نخواهد ایستاد، گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ماه نشان دادند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و تروریست های سنگدل و دشمنان باید بدانند با فتنه گری ها راه به جایی نخواهند برد.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور حماسی، پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه، گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ماه نشان دادند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و با این اقدام جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.



وی با تاکید بر اینکه ملت ایران تا شکست کامل استکبار جهانی از پای نخواهد ایستاد، افزود: شاهد حضور چشم گیر و دشمن شکن مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در راهپیمایی ۱۳ آبان بودیم و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قزوین هم همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی ضد آمریکایی یوم الله ۱۳ آبان حضور گسترده ای داشتند.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم ادامه داد: راه شهدای والامقام باید تداوم یابد وهمچنین می طلبد برخورد قاطعی با  فتنه‌گران و حرکات تروریستی که طی هفته‌های اخیر شاهد آن بودیم صورت گیرد.



محمدبیگی با یادآوری اینکه 13 آبان قرن جدید با خون های سه شهید دانش آموز حادثه شاهچراغ آبیاری شده است، تصریح کرد: تروریست های سنگدل و دشمنان باید بدانند با این گونه فتنه گری ها راه به جایی نخواهند برد و و نسل امروز پرچمدار رسیدن به قله تمدن اسلامی است ./



پایان پیام

  • کد خبر : 351457
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار