خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 14:29
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
سرویس : سیاسی
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آیینی تاکید کردند:

حضرت زهرا(س)؛ پایه‌گذار جهاد تبیین/ انتخابات پیش رو عرصه مهم دیگر برای جهاد تبیین است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آیینی، حضرت فاطمه زهرا(س) را پایه‌گذار جهاد تبیین خواندند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آیینی، حضرت فاطمه زهرا(س) را پایه‌گذار جهاد تبیین خواندند و تأکید کردند: مداحان و ستایش‌گران مکتب اهل بیت با تأسی به این سنت نورانی و درس بزرگ فاطمی، جهاد تبیین را با دو شاخص «توانایی برانگیختن دل‌ها و حرکت‌آفرینی» و «جهت‌گیری درست و دقیق» وظیفه اصلی خود بدانند و در مسائل و قضایای مهم روز مانند انتخابات به مجاهدت و روشنگری بپردازند.



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک عید سعید ولادت حضرت صدیقه طاهره(س)، میلاد امام خمینی را به عنوان پرچمدار جهاد فاطمی تبریک گفتند و در سالروز شهادت سردار سلیمانی، یاد «حاج قاسم» را گرامی‌ داشتند.



«جهاد تبیین» از خصوصیات برجسته حضرت فاطمه(س)




ایشان «جهاد تبیین» را از خصوصیات بسیار برجسته حضرت فاطمه(س) برشمردند و با اشاره به خطبه‌های مشهور آن حضرت گفتند: انتظام فکری، منطق قوی، استحکام لفظ، زبان فاخر و زیبایی‌های ادبی، خطبه‌های مملو از معارف حقایق حضرت صدیقه کبری(س) را هم‌ردیف بهترین خطبه‌های نهج‌البلاغه قرار داده و بزرگان اهل بلاغت را به حیرت انداخته است.













دیدار هزاران نفر از مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آیینی با رهبر انقلاب






















دیدار هزاران نفر از مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آیینی با رهبر انقلاب




















دیدار هزاران نفر از مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آیینی با رهبر انقلاب


 






















  • کد خبر : 374001
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم