خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/30 - 09:35
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
گودرزی در یادداشتی مطرح کرد؛

حرکت امواج انسانی ملت‌ها به سوی تل‌آویو چاره‌ساز برانداختن آخرین رژیم آپارتاید جهان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، طی یادداشتی راهکار تسریع روند محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار را در گروی حرکت مسلمانان و آزادگان جهان به سوی تل آویو با قصد برانداختن این رژیم جعلی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  حسین گودرزینماینده مردم دورود و ازنا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در قالب یادداشتی با تاکید بر اینکه حرکت امواج انسانی ملت‌ها به سوی تل‌آویو چاره‌ساز برانداختن آخرین رژیم آپارتاید جهان است، تحقق این مهم را از طریق حرکت مسلمانان و آزادگان جهان به سوی تل آویو با قصد برانداختن این رژیم جعلی امکانپذیر دانست.



 



 متن این یادداشت به شرح زیر است:



در این روزها ملت‌های جهان و مسلمانان شاهد وقوع فاجعه‌ای از سوی یک رژیم نژادپرست و نسل‌کش هستند که بی‌رحمانه بر بیمارستان‌ها و محل تجمع زنان و کودکان حمله می‌کند آب و برق و دارو و غذا را بر روی غیرنظامیان می‌بندد و بی‌رحمانه با مخوف‌ترین سلاح‌های نظامی بر مردمی ستم دیده حمله می‌آورد.



این‌ها بخشی از ویژگی‌های آخرین رژیم نژادپرست و نسل برانداز در جهان امروز است بدین سان چاره‌جویی برای مقابله با آخرین رژیم آپارتایدی جهان بر همه انسان‌ها به ویژه انسان‌های آزاده و به طور خاص مسلمانان و همه کسانی است که دل در گرو انسانیت، آزادی، برابری، حقوق بشر و رفع ظلم دارند.



بدین روی اکنون که همه بشریت شاهد نسل کشی و ظلم بی‌امان رژیم صهیونیستی است، می‌توان با الهام از رهنمود و راهبردی که امام عظیم‌الشأن برای برکندن غده سرطانی اسرائیل در جهان معاصر ارائه داد به مقابله این فاجعه شتافت. امام خمینی ( ره) فرمودند اگر یک میلیارد مسلمان هر کدام سطل آبی بریزند اسرائیل از بین خواهد رفت.



انجام این ایده اکنون نه تنها از سوی مسلمانان بلکه آزادگان جهان فراهم است. این زمینه در دهه‌های اخیر با فراگیر شدن رسانه‌های مستقل و تنوع ابزار اطلاع رسانی، تقویت روند جهانی شدن فرهنگ‌ها و ملت‌ها و آگاهی و رشد فارغ از نسخه پیچی حاکمان و نظام های سیاسی فراهم آمده است.



از میلیون‌ها انسان آزاده‌ای که در شرق تا غرب عالم برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان می‌آیند، از آنان که در دفاع از ملت مظلوم فلسطین کنگره آمریکا را اشغال می‌کنند، تا میلیون میلیون مسلمانانی که برای عزیمت به غزه ثبت نام می‌کنند. اما راهکار آن است که مسلمانان و آزادگان جهان با همکاری کشورهای همسایه اسرائیل، فوج فوج و میلیون میلیون از مرزهای همسایگان به سوی تل آویو و با قصد برانداختن آخرین رژیم آپارتاید حرکت کنند.



در چنین هنگامه‌ای نه گنبد آهنین و نه کلاهک‌های هسته‌ای و نه جنگ منظم و نه نیروی هوایی اسرائیل و نه حمایت ها و حق وتوی آمریکا، کاربردی نخواهد داشت. در این صورت این ملت‌ها هستند که آخرین ننگ بشری را از صفحه روزگار و از دامان نوع بشر پاک می‌کنند.



آنگاه نوبت به آن می‌رسد که ملت‌ها و اقوام و ادیان مستقر در سرزمین فلسطین با تشکیل حکومت‌های مستقل یا فدرال و دلخواه و آزادی کیش و عقاید خود و حفظ مقدسات به عنوان میراث بین‌المللی و بین نسلی اعم از مسلمان، یهودی، مسیحی و دیگر اقوام و آیین‌ها در کنار همدیگر زندگی کنند. چه آنکه سرزمین فلسطین نبض ادیان فرهنگ‌ها و تمدن‌ها بوده و جهان بشریت نیازمند پاکسازی این منطقه الهام بخش از وجود آخرین رژیم نژادپرست و نسل کش از صفحه روزگار و برگرداندن این سرزمین به دامان بشریت و محلی برای هم افزایی فرهنگ‌ها، ادیان و تمدن‌هاست.



این راهپیمایی عظیم با تجمع و ورود میلیون‌ها انسان بر دروازه های تلاویو اولین فتح ملت‌ها و اولین رخداد بزرگ جهانی‌سازی و جهانی شدن ملت‌ها فرهنگ‌ها و احساس مسئولیت مشترک جامعه بشری را رقم می زند. راهکاری نوین برای همکاری بین‌المللی و درسی سترگ به سیاستمداران و حاکمان و پایانی بر دوران صلح مسلح و مسابقات تسلیحاتی و رشد فرآیند جهانی شدن و مهمترین رخداد اهتمام به امور همنوعان و هم کیشان مظلوم./



پایان پیام

  • کد خبر : 370315
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار