خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/27 - 15:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی:

حذف جمهوری اسلامی ایران از بازار جهانی غیرممکن است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه کشورها نمی‌توانند جنگ اقتصادی با ایران را تا پایان دنیا ادامه دهند، گفت: حذف جمهوری اسلامی ایران از بازار جهانی غیرممکن است.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اذعان وزارت انرژی آمریکا مبنی بر شکست تحریم نفتی ایران، گفت: قطعا کشورها نمی توانند تا پایان دنیا جنگ اقتصادی با ایران را ادامه دهند.



نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه کشورها منافعی دارند و شرایط را بر اساس آن می سنجند لذا اینکه جمهوری اسلامی ایران را از بازار جهانی حذف کنند غیر ممکن است.



وی در ادامه با یادآوری این مطلب که ایران فرصت ها، ابزار و امکاناتی دارد که در شرایط تحریم از آنها استفاده می کند، اظهار داشت: اگر آنها اجازه صادرات نفت و کالا را ندهند ما از مسیرهای دیگری ورود می کنیم به ویژه که امروز در دنیا هیچ کشوری خود را به روابط رسمی و دولتی محدود نکرده است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه این روزها کشورها به نفت و انرژی ما نیازمند هستند که مهم ترین آنها کشورهای اروپایی هستند، گفت: از این رو مهار اقتصاد ایران و صادرات نفت کشورمان محال است. البته توانسته اند مشکلاتی برای ما ایجاد کنند اما ما با توجه به شرایط خود توانسته ایم سیاست های اقتصادی و تحمیلی آنها را شکست دهیم و این روند ادامه دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 353924
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار