خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 13:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حاجی‌دلیگانی در واکنش به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه:

حامیان رژیم صهیونیستی باید محاکمه و مجازات شوند

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس، با بیان اینکه حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه قطعا یک جنایت جنگی بی سابقه در طول تاریخ است تاکید کرد: سران رژیم صهیونیستی، آمریکا و صدراعظم آلمان که به نوعی به این جنایت کمک کردند باید حتما محاکمه و مجازات شوند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه قطعا یک جنایت جنگی است که از سوی آمریکایی‌ها حمایت و پشتیبانی شده است و تجهیزات و مهمات آن هم توسط آنها تهیه و توسط خلبانان صهیونیست روی سر بیماران و پناه جویان بیمارستان المعمدانی غزه ریخته شده است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این یک جنایت جنگی تاریخی در دنیا است و قطعا همه انسان‌های بیدار باید به آن پاسخ دهند و حتما باید سران رژیم صهیونیستی، آمریکا و صدراعظم آلمان که به نوعی به این جنایت کمک کردند، محاکمه و مجازات شوند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم، تصریح کرد: این جنایت در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است، رژیم صهیونیستی در کنار این جنایات به تحریف واقعیات نیز می‌پردازد و تلاش می‌کند مسئولیت این جنایات را برعهده دیگران بگذارد اما هر زمان که واقعیات عیان می‌شود ناچار عقب‌نشینی می‌کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 370151
فاطمه رضایی
خبرنگار

فاطمه رضایی

آخرین اخبار