خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/07 - 10:20
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
سرویس : سیاسی
انصاری در پیامی نوشت:

حادثه تروریستی شاهچراغ شکست دشمنان انقلاب را نشان داد/ استکبار به نهایت بیچاره گی در برابر ابرقدرتی ایران اسلامی رسیده است

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس گفت: با وحدت و انسجام و وظیفه شناسی به موقع و قاطع مسئولان و دستگاه های اجرایی و هوشیاری مردم بر توطئه‌ی اغتشاش و ترور خباثت‌آمیز این روزهای دشمنان فائق خواهیم آمد و برای همیشه چنگ و دندان آمریکا و هم‌پیمانانش را خواهیم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجید انصاری نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم‌ و عضو مجمع نمایندگان فارس در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) بیان کرد: حادثه عاشورایی و خونین تروریستی در سومین حرم اهل بیت(ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیز کشورمان گردید بار دیگر این حقیقت مسلم تاریخی را به نمایش گذاشت که دشمنان انقلاب شکست را پذیرفته اند و در آخرین اقدامات ذلیلانه و مذبوحانه شیطانی خود به ترور پاک ترین و مظلوم ترین انسانهای جهان اقدام کرده اند



متن پیام به این شرح است؛ 



بسم الله الرحمن الرحیم 



ننگتان باد ای تفاله‏ های شیطان و عارتان باد ای خودفروختگان به جنایتکاران بین‏ المللی که در سوراخ‏ ها خزیده و در مقابل ملتی که در برابر ابرقدرت‏ها برخاسته است به خرابکاری‏ های جاهلانه پرداخته‏ اید. عیب بزرگ شما و هوادارانتان آن است که نه از اسلام و قدرت معنوی آن و نه از ملت مسلمان و انگیزه ‏ی فداکاری او اطلاعی دارید. ملت ایران با اعتماد به قدرت لایزال قادر متعال همچون دریایی مواج به پیش می ‏رود و در مقابل ابرقدرت‏ها و تفاله‏ های آنان با صفی مرصوص ایستاده است، و شما درماندگان عاجز را که در سوراخ‏ ها خزیده ‏اید و نفس‏ های آخر را می‏ کشید به جهنم می‏ فرستد و خداوند بزرگ پشت و پناه این ملت و کشور است.



حضرت امام خمینی (ره) ۹ تیر ۱۳۶۰



امیرالمؤمنین علی علیه السلام در روایتی زیبا و معناگرا می فرمایند؛ «ما دوستانی داریم که اگر قطعه قطعه شان هم بکنیم باز محبت ما در دلشان زیادتر شود و دست از ما بر نمی‏ دارند و دشمنانی هم داریم که اگر عسل به کامشان بریزیم محبت ما به دلشان رسوخ نمی کند بلکه بغض و کینه ما در دلشان زیادتر می گردد(بحار الأنوار، ج‏41، ص210(.



این بیان مولا علی(ع) بهترین تبیین و تحلیل برای شناسایی عمق ولایتمداری و بررسی کارنامه ایثار و شهادت طلبی ملتی است که در گذر سالها و قرنها با تقدیم ده ها هزار شهید همچنان بدون خیانت به آرمان‌هایش از کرامت و اصالت اهداف الهی اش دفاع نموده است و به عنوان "ام القرای جهان اسلام" در عرصه بین المللی پرچمدار اسلام و حامی ملت های آزاده است. ملتی با اراده که با ایستادگی و مقاومت، استقلال و اقتدار، موجب خشم و کینه و عصبانیت دشمنان و عوامل خائن و جاهل شده است و در پیام تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به بیانی صریح تجلی یافته است. براستی تاریخ چه شگفتی‌ها در آستین دارد! قرن‌ها پیش وقتی فرزندان موسی بن جعفر (ع) برای زیارت آقا امام رضا (ع) به ایران می‌آمدند، چه کسی می‌دانست که در چنین عصری، ایران کانون نهضتی خواهد شد که زمینه‌ی قیام موعود و بر چیده گشتن نظام حکومت جور و استکبار از جهان را فراهم خواهد ساخت؟صبح نزدیک شده است و همه‌ی آنچه که در جهان می‌گذرد حکایت از همین حقیقت دارد. حقیقتی شیرین برای دوستان انقلاب اسلامی ایران و حقیقتی تلخ و نابود کننده برای دشمنان و منافقان.



یقیناً حادثه عاشورایی و خونین تروریستی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، آستان حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیز کشورمان گردید بار دیگر این حقیقت مسلم تاریخی را به نمایش گذاشت که دشمنان انقلاب شکست را پذیرفته اند و در آخرین اقدامات ذلیلانه و مذبوحانه شیطانی خود به ترور پاک ترین و مظلوم ترین انسانهای جهان اقدام کرده اند. اگر دشمنان خائن و جاهل به این درک و فهم می رسیدند که ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، هرگز ما را به رمز پیروزی که همان «شهید و شهادت» است در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(علیهما السلام) امتحان نمی کرد.



اینجانب در جایگاه خادم کوچک این ملت شهیدپرور در مجلس شورای اسلامی، با عرض تسلیت و تبریک به خانواده ها و وابستگان شهدای عملیات تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) و به مردم شیراز، استان فارس و همه ملت ایران، شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسألت می نمایم. اکنون که استکبار به نهایت بیچاره گی و بدبختی ذلیلانه در برابر ابرقدرتی ایران اسلامی رسیده است بنا به رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، بر همه ما مسئولان و خادمان مردم، نهادها و دستگاه های حافظ امنیت تا فعالان عرصه‌ی تبلیغ و رسانه تا آحاد مردم عزیز ایران اسلامی تکلیف و وظیفه ای است جهادی و ایمانی تا همچون ید واحدی بشویم در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت و مقدسات کشورمان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می دارد. تردیدی نیست با استناد به وعده صادق قرآن کریم که می فرماید؛ «جاء الْحقّ وزهق الْباطل إنّ الْباطل کان زهوقاً»، با وحدت و انسجام و وظیفه شناسی به موقع و قاطع مسئولان و دستگاه های اجرایی و هوشیاری مردم بر توطئه‌ی اغتشاش و ترور خباثت‌آمیز این روزهای دشمنان فائق خواهیم آمد و برای همیشه چنگ و دندان آمریکا و هم‌پیمانانش را خواهیم شکست ان شاء الله. /



پایان پیام

  • کد خبر : 350956
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار