خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/23 - 15:00
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضوانی:

جنگ در غزه نشان داد که ارتش اسرائیل شکست پذیر است

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی نقطه عطفی در طول تاریخ است آنهم به دلیل که پیش دستی فلسطینی ها شکست سنگینی را به اسرائیلی ها تحمیل کرد.

غلامحسین رضوانی

غلامحسین رضوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره اظهارات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون مسئله غزه، گفت: به واقع اگر فردی بخواهد علاوه بر جنبه های ایدئولوژیکی و آرمانی درک درستی از مقاومت غزه داشته باشد، باید مقداری تاریخچه تشکیل اسرائیل را مطالعه کند.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم اسرائیل به صورت غصبی و با حمایت قدرت های مطرح جهان به ویژه انگلیسی ها و آمریکایی ها تشکیل شد، بیان کرد: در راستای تشکیل رژیم اسرائیل جنایات زیادی صورت گرفته و ایده موسسین اسرائیل از ابتدا این بود که باید ارتش و اطلاعات نفوذ ناپذیری داشته باشند.

رضوانی با اشاره به جنایات صد ساله اسرائیلی ها علیه فلسطینی ها، بیان کرد: به واقع جنایات و کشتارهای وسیع بزرگ و توده ای اسرائیلی ها منحصر به بعد از تشکیل رژیم صهیونیستی نیست و از قبل از نیز آغاز شده بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مدت زمان سپری شده، تقریبا جنایات اسرائیل ها بی پاسخ مانده بود، گفت: از این رو عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی نقطه عطفی در طول تاریخ است آنهم به دلیل که پیش دستی فلسطینی ها شکست سنگینی را به اسرائیلی ها تحمیل کرد.

وی تاکید کرد: اینکه وحشی گری اسرائیلی ها این بار نسبت به تمام ادوار گذشته، زیاد بوده به خاطر این است که این موضوع اثبات شد که هم ارتش اسرائیل شکست پذیر است و هم دستگاه اطلاعاتی نفوذ پذیری دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به رفتار مدعیان حقوق بشر درقبال مسئله غزه، بیان کرد: رفتار این کشورها نشان دهنده اوج فضاحت غرب از یک طرف و اوج مقاومت اسلامی مردم فلسطین از طرف مقابل است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم فلسطین با الهام از قرآن کریم، به مقاومت و ایستادگی در این جنگ می پردازند، گفت: حداقل وظیفه کشورهای اسلامی این است که به فلسطین کمک کنند، اما اگر کمک نمی کنند ، دیگر حداقل به دشمن فلسطین، کمک نکنند. متاسفانه ما می بینم که برخی از کشورها از طرق زمینی و دریایی کمک های فراوانی به اسرائیل می فرستند که بخشی از آنها از مسیر کشورهای اسلامی رد می شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376588
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار