خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/13 - 14:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سراج:

جنایت رژیم صهیونیستی در ترور میهمان عزیز ما بی‌پاسخ نخواهد ماند

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس گفت:جنایت رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند و بی تردید به موقع و در زمان خود همه عوامل دخیل در ترور شهید هنیه مجازات خواهند شد.

محمد سراج در گفت وگو باخبرنگار خبرگزای خانه ملت با اشاره به نقش آمریکا در اقدامات تروریسیتی صهیونیست ها، گفت: جز آمریکا هیچ کسی پشت صحنه ترورها و اقدامات ضد امنیتی در منطقه نیست، پشتیبانی نظامی و اطلاعاتی نیز با آمریکا و تیم عملیاتی با رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: جنایت ترور آقای هنیه آن هم در شرایطی که ایشان  به عنوان میهمان رسمی در یک مراسم سطح بالای تشریفاتی حضور داشت، غیر قابل قبول است و هیچ آزاده‌ای در دنیا این اقدام را تایید نمی‌کند.

وی تاکید کرد: جنایت رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند و بی تردید به موقع و در زمان خود همه عوامل دخیل در این فاجعه مجازات خواهند شد و به محض روشن شدن جزئیات تصمیم لازم برای نحوه پاسخ اتخاذ خواهد شد.

سراج با بیان اینکه جبهه مقاومت با این خون ها تقویت خواهد شد، گفت: با حذف شخصیت های مقاومت دل های مجاهدان محکم تر و قدم هایشان قوی تر خواهد شد اگر چه داغ بزرگی بر دل همه جریان های آزادی بخش فلسطینی نشسته است اما راه و هدف شهید هینه و آرمان قدس هرگز کمرنگ نمی شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 381534
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار