خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 11:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
گودرزی در قالب پیامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی:

جنایت حمله به بیمارستان غزه مصداق بارز حقوق بشر آمریکایی است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه جنایت حمله به بیمارستان غزه مصداق بارز حقوق بشر آمریکایی است؛ عنوان کرد: این اقدام وحشیانه سبب رسوایی آمریکا شد و قطعا نابودی و اضمحلال رژیم کودک‌کش را تسریع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی ضمن محکومیت حمله وحشانیه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت صدها تن از مردم مظلوم فلسطین شد، بر حمایت خود از مقاومت و مردم فلسطین تاکید کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:



«بسم الله الرحمن الرحیم



بار دیگر ماهیت اصلی اسرائیل غاصب و پشتیبان اصلی‌اش آمریکای جنایتکار، برای عالم روشن شد و پرده از خوی درندگی و باطن حیوانی آن‌ها برداشته شد.



حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان معمدانی غزه مصداق بارز نسل‌کشی و جنایت جنگی است که موجب تنفر و انزجار هر انسان آزاده‌ای در عالم است. البته باید گفت جنایت حمله به بیمارستان غزه مصداق بارز حقوق بشر آمریکایی است!



این اقدام وحشیانه سبب رسوایی آمریکا شد و قطعا نابودی و اضمحلال رژیم کودک‌کش را تسریع خواهد کرد. ان‌شاءالله



بر مظلومیت واژه حقوق بشر باید گریست که اینچنین دستاویز خونخواران عالم شده است.



آمریکا دستش تا مرفق به خون انسان‌های بی‌گناه آلوده است و از طرفی دم از حقوق بشر می‌زند. سکوت و بی‌عملی سران کشورهای عربی نیز لکه ننگی بر پیشانی آن‌ها خواهد بود؛ جبهه مقاومت به فضل پروردگار پیروز نهایی این رویارویی است و اسرائیل نابود خواهد شد ان‌شاءالله



اقدام ددمنشانه اسرائیل را محکوم می‌کنیم و تمام توان خویش را برای حمایت عملی و موثر از مردم مظلوم غزه به کار خواهیم بست؛ ان‌شاءالله



عباس‌ گودرزی



 رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان



نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی»./



پایان پیام

  • کد خبر : 370121
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار