خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/12 - 18:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده مطرح کرد:

جنایات مداوم رژیم صهیونیستی با تکیه بر تجهیزات نظامی آمریکایی / مجامع حقوق بشری سکوت خود را بشکنند

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فاجعه انسانی رخ داده در غزه با همکاری مشترک صهیونیست ها و آمریکایی ها رقم خورده است،گفت:جنایات مداوم رژیم صهیونیستی با تکیه بر تسلیحات و تجهیزات نظامی آمریکایی و غربی انجام می شود.

یعقوب رضازاده  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اینکه فاجعه انسانی رخ داده در غزه با همکاری مشترک صهیونیست ها و آمریکایی ها رقم خورده است، گفت: ارتش رژیم جعلی اسرائیل خودش را برترین نیروی نظامی منطقه می داند اما امروزه همگان می دانند جریان مقاومت خصوصا عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که هیمنه آنها پوشالی است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه شاهد تقابل کفر و ایمان در سرزمین های اشغالی هستیم، اظهار کرد: در شرایطی هستیم که به وضوح می توان دید جنایات مداوم رژیم صهیونیستی با تکیه بر تسلیحات و تجهیزات نظامی آمریکایی و غربی انجام می شود؛ در واقع تمام جبهه کفر تلاش می کند رژیم غاصب صهیونیستی را با کمک بمب ها و موشک ها سر پا نگه دارد و این مهم در حالی است که فلسطینی ها با تکیه بر ایمان خود در مقابل مستکبران ایستاده اند.



وی با اشاره به نقض حقوق بشر در سرزمین های اشغالی، ادامه داد: غربی ها که خود را مدافع حقوق بشر می دانند، امروزه با کمک به اسرائیلی های جنایتکار و سکوت در برابر قتل عام و نسل کشی در غزه نشان دادند که استانداردهای‌شان دوگانه بوده و هیچگاه به مبانی و اصول اولیه انسانی پایبند نیستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه امروزه مجامع بین المللی باید سکوت خود را بشکنند و در مقابل جنایات و فجایع رژیم غاصب بایستند، افزود: این روزها مشاهده می شود که ملت های آزاده بر خلاف خواست دولت هایشان به خیابان ها می آیند و از مردم غزه حمایت می کنند؛ از این رو دولتمردان این کشورها نیز باید با آنها همراهی کرده و هر نوع ارتباط و همکاری با رژیم صهیونیستی را قطع کنند.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک فلسطینی ها پیروز این میدان خواهند بود زیرا پیروزی حق بر باطل وعده الهی است از این رو کشورهای مسلمان نیز باید تلاش کنند با موضع گیری های خود، فضای جامعه بین الملل را به سمت آگاهی بخشی و حمایت از مردم غزه سوق دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370880
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار