خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/12 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حضرت پور با اشاره به نشست بیروت:

جنایات غزه و صبرا و شتیلا با گذر زمان فراموش نمی شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:برخی از همپیمانان آمریکا تلاش می کنند با افزایش مراودات با اسرائیل، زمینه فراموشی موضوع حساس فلسطین را فراهم کنند.

روح الله حضرت پور  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در بیروت گفت: کشورهای منطقه خودشان می توانند امنیت، رفاه، آسایش و اقتصاد ملت هایشان را تأمین کنند و نیازی به حضور کشورهای بیگانه و دشمنان اسلام در منطقه ندارند.



وی ادامه داد: اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای ایجاد آشوب در منطقه غرب آسیا است تا همدستان آنها در آمریکا و اروپا به اهداف خود در ایجاد تفرقه میان مسلمانان و کشورهای منطقه برسند.



حضرت پور با اشاره به عادی سازی روابط امارات و اسرائیل ،مطرح کرد: روابط امارات و اسراییل از جهات امنیتی، نظامی و اقتصادی تهدیدی بالقوه برای منطقه محسوب می‌شود.امارات به ظاهر خود را حاکم و صاحب سلطنت می‌داند اما در حقیقت آمریکا مالکیت آن را داشته و این کشور را به عروسک خیمه شب بازی خود و سایر قدرت‌ها تبدیل کرده است.



بیشتر بخوانید:





نماینده مردم  ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع  الحاق کرانه باختری و تصرف بخش های دیگری از این منطقه در راستای تحقق بخشیدن به طرح نامشروع معامله قرن است، مطرح کرد: اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین، لبنان و حتی یمن به خاطر ترس صهیونیست ها از به نتیجه نرسیدن طرح آمریکایی "معامله قرن" است.



وی با تاکید بر لزوم انسجام هرچه بیشتر کشورهای اسلامی و گروه های مقاومت ،تصریح کرد: الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر خواهد کرد و سران کشورهای مرتجع منطقه باید بدانند مذاکره با رژیم صهیونیستی، خیانت به مردم آزاده فلسطین است و تاریخ هیچگاه این موضوع را فراموش نخواهد کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امت اسلامی نه از یک وجب از خاک فلسطین گذشت خواهند کرد و نه اسرائیل را به رسمیت خواهند شناخت،تاکید کرد:  برخی از همپیمانان آمریکا تلاش می کنند با افزایش مراوداتشان با اسرائیل، زمینه فراموشی و کمرنگ شدن موضوع حساس فلسطین را فراهم کنند،اما جنایات صبرا و شتیلا ،غزه و دیگر مناطق با گذر زمان از بین نخواهد رفت./



پایا پیام

  • کد خبر : 303804
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار