خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 10:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سعیدی پس از بازدید از آخرین دستاوردهای صنعت دفاعی کشور؛

جمهوری اسلامی ایران با نوآوری‌های دفاعی، پیام اقتدار به جهان ارسال می‌کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس پس از بازدید از آخرین دستاوردهای صنعت دفاعی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران با نوآوری‌های دفاعی، پیام اقتدار به جهان ارسال می‌کند.

بهنام سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پس از بازدید از آخرین دستاوردهای صنعت دفاعی کشور، گفت: این بازدید فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت دفاعی کشور بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشرفت‌ های چشمگیر در زمینه سیستم‌های تسلیحاتی، سامانه‌های پدافندی و فناوری‌های نوین نظامی نشان ‌دهنده توانمندی و خلاقیت بالای متخصصان و مهندسان ایرانی است بلکه حفظ و تقویت بنیه دفاعی کشور به‌عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت ملی از اولویت‌ های حیاتی ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای جدید در حوزه دفاعی افزود: دستاورد های جدید دفاعی نه تنها نمادی از اقتدار ملی، بلکه پشتوانه‌ای استراتژیک برای مقابله با تهدیدات پیچیده و چندلایه در عرصه‌های مختلف است و تمامی تلاش خود را برای حمایت و تقویت این بخش استراتژیک به کار خواهیم گرفت.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از تقویت همکاری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزارت دفاع تصریح کرد: تقویت همکاری‌ های میان کمیسیون امنیت ملی و وزارت دفاع را به‌عنوان راهکاری موثر برای ارتقاء توانمندی‌های دفاعی کشور و افزایش ضریب امنیت ملی دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این بازدید همچنین امکان بررسی دقیق‌تر نیازها و اولویت‌های حوزه دفاعی کشور را فراهم آورد وامیدوارم با استمرار این تعاملات سازنده، شاهد ارتقاء مستمر توانمندی‌های دفاعی کشور باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380944
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار