خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/19 - 09:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباس زاده مشکینی:

جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد هیچ کشوری ناامن‌کننده خاک ایران شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تأکید مقامات اقلیم برای اینکه اجازه ندهند خاک این منطقه باعث ناامنی ایران شود را به فال نیک می‌گیریم، گفت: جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد هیچ کشوری ناامن‌کننده خاک ایران شود.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه همواره یکی از خواسته های به حق جمهوری اسلامی این بوده که کشورهای همسایه اجازه ندهند خاک آنها محلی برای تهدید خاک کشورمان شود، گفت: متأسفانه بسیاری از تروریست ها و نیروهای ضد انقلاب، اقلیم کردستان را مأمنی برای خود دیده اند و از آنجا اقدام به خرابکاری علیه جمهوری اسلامی می‌کنند از این رو از آنها خواسته ایم اجازه ندهند خاک آنها محلی برای تعرض و تجاوز به خاک ایران شود.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تأکید مقامات اقلیم برای اینکه اجازه ندهند خاکشان محلی برای ناامنی کشورهای همسایه باشد را به فال نیک می گیریم و امیدواریم تدابیر آنها نیز بر همین محور قرار گیرد.



وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند و قدرت اول منطقه است، عنوان کرد: اینکه یک گروه تروریستی از مرزی وارد ایران شده، اقدام تروریستی صورت دهد و از مرزی خارج شود، جمهوری اسلامی را وادار می کند تا ضربه شستی به آنها در هر جایی از دنیا که باشند، نشان دهد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از این رو کشورهای همسایه باید در راستای برقراری امنیت و ثبات حرکت کرده و حسن همجواری خود را اثبات کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 353418
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار