خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/26 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباسی مطرح کرد:

جدایی افراد تأثیرگذار از رأس جمنا به نفع این جبهه نیست

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است جمنا باید تلاش کند افرادی که برای وحدت اصولگرایی به رأس این جبهه لبیک گفتند پشیمان نشده و فاصله خود را با آن کم کنند.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر ضرورت هدف گذاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) برای ادامه کار خود، گفت: جمنا در ابتدا با کارکردی انتخاباتی خیلی سریع شکل گرفت و به سرعت نیز توانست افراد مهمی را به سمت خود جذب کند و حتی باعث شد بسیاری از اصولگرایان به تصمیمات این جبهه پایبند بوده و بر اساس آن اقدام کنند.



نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اجماع اصولگرایان در برهه ای باعث شد برای پیروزی در انتخابات حتی عده ای به نفع دیگران از عرصه کاندیداتوری انصراف دهند، عنوان کرد: علیرغم اینکه جریان اصولگرایی نتوانست در انتخابات پیروز رقابت باشد با این حال این هماهنگی پیروزی خوبی برای اصولگرایان بود.



وی در ادامه به اهمیت تداوم فعالیت جمنا در طول سال های بعد از انتخابات اشاره و تأکید کرد: امروز جمنا هدف مشخصی برای فعالیت ندارد و حتی افرادی که روزی برای پیروزی اصولگرایان به رأس این جبهه لبیک گفته بودند از آن فاصله گرفته اند که این به نفع جبهه اصولگرایی نیست.



این عضو هیأت رئیسه مجلس دهم در ادامه به استمرار فعالیت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره در جبهه مردمی نیروهای انقلاب در سراسر کشور تأکید و اظهار کرد: اکنون فاصله زیادی تا انتخابات ریاست جمهوری 99 مانده و بهترین فرصت است که اصولگرایان پایه های خود را در تمام کشور تقویت و تثبیت کنند.



عباسی همچنین با اشاره به ضرورت استفاده دولت از نگاه های مختلف سیاسی بیان داشت: کار کارشناسی به نگاه سیاسی ارتباطی ندارد به این معنا که ممکن است در هر دو جناح سیاسی نگاه های کارشناسی وجود داشته باشد که استفاده از آن به نفع منافع ملی باشد از این رو دولت می تواند از طریق تقویت احزاب بسیاری از مشکلات کشور را با استفاده از کارشناسان آنها برطرف کند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در تمام دنیا کارکرد قوی احزاب باعث تقویت پایه های سیاسی آن کشورها می شود و برگزاری انتخابات سالم و باشکوه نیز با احزاب قدرتمند امکان پذیر خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 236815
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار