خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

جابجایی مدیران ناکارآمد مثبت و بیانگر شجاعت دولت است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد جابجایی مدیران ناکارآمد مثبت بوده و بیانگر شجاعت دولت است و امیدواریم دولت در ارزیابی هایش استمرار داشته باشد.

  علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به جابه‌جایی‌های مدیریتی دولت در راستای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، گفت: رییس جمهوری در اظهاراتش بارها عنوان کرده که با هیچ فردی عهد اخوت نبسته و هیچ فردی خط قرمزش نیست.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع مسئولان اگر دچار اشتباه شدند نباید بر رویه اشتباهشان اصرار کنند یا اگر ناتوان هستند بخواهند در قطار دولت باقی بمانند.



وی با اشاره به اینکه جابجایی مدیران ناکارآمد مثبت بوده و بیانگر شجاعت دولت است، ادامه داد: هر چند امیدواریم دولت در ارزیابی هایش استمرار داشته باشد زیرا در عرصه های مختلفی شاهد وجود ضعف هستیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر اینکه اقدام اخیر دولت که سبب استفاده بهتر از ظرفیت مدیران می شود نهایتا منافع ملی و مردم را تامین می کند، افزود: خوشبختانه دولت سیزدهم نیز خودش را دولت مردمی می داند که اقدام اخیر نیز در این راستا تلقی می شود.



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید یادآور شد با توجه به تذکرات نمایندگان نسبت به عملکرد برخی مدیران و مسئولان، روند جابجایی های مدیریتی در دولت باید ادامه یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359526
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار