خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 16:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
تاکید فلاحی بر افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و رژیم صهیونیستی؛

توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه با موضع یکسان کشورهای عربی و اسلامی امکان‌پذیر است

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس اعتقاد دارد که افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و رژیم صهیونیستی می تواند تداوم جنگ افروزی در سرزمین های اشغالی را خنثی کند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق مبنی بر لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: اکنون در عرصه بین المللی فضای ضدصهیونیستی بی سابقه ای رقم خورده است که باید از این فرصت بهره خوبی برده شود؛ به عنوان مثال کشورهایی مانند ژاپن یا کشورهای آفریقایی در این زمینه موضع گیری های مهمی داشته اند که در گذشته مسبوق به سابقه نیست.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون زمان شکل گیری انزوای رژیم صهیونیستی، ایالات متحده و کشورهای استکباری است، اظهار کرد: آمریکایی ها و برخی از کشورهای غربی در جنایات صهیونیست ها شریک جرم هستند زیرا از آنها حمایت تسلیحاتی و سیاسی می کنند اما باید بدانند این رویکرد یکجانبه دیگر نمی تواند اهداف و دسیسه های شوم آنها را محقق کند.



وی در این زمینه، ادامه داد: متاسفانه بیش از پنج هزار کودک مظلوم فلسطینی در غزه شهید شده اند اما مجامع بین المللی به دلیل وابستگی به کشورهای یاد شده هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند؛ این مهم در حالیست که اگر اتفاق کوچکی در غرب رخ داده بود، اکنون تمام دنیا باید با اروپا و آمریکا همراه میشدند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اکنون دچار شکست در میدان عمل شده لذا انسجام و وحدت کشورهای دنیا می تواند این شرایط را تشدید کند، افزود: به عبارتی موضع گیری یکسان از سوی کشورهای عربی و جهان اسلامی می تواند مانع کشتار مردم بی گناه غزه شود.



رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و رژیم صهیونیستی می تواند تداوم جنگ افروزی در سرزمین های اشغالی را خنثی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371227
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار