خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/23 - 14:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
زاهدی به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه:

توسعه روابط کشورهای اسلامی زمینه ساز اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه حق بر باطل است

رئیس دوره ای هیات پارلمانی مجلس در مجمع مجالس آسیایی به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، توسعه و تعمیق روابط کشورهای اسلامی را زمینه ساز اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه حق و پیروزی بر جبهه ی باطل عنوان داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی، رئیس دوره ای هیات پارلمانی مجلس در مجمع مجالس آسیایی به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه که به نام روز «مقاومت اسلامی» نامگذاری شده است ضمن گرامیداشت این روز خطاب به همتایان خود در مجالس و پارلمان های کشورهای اسلامی-آسیایی، گفت: تعمیق روابط بین کشورهای اسلامی در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی زمینه ساز اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه حق خواهد بود.



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به همتایان خود در پارلمان کشورهای آسیایی-اسلامی، افزود: تجلی و تبلور اتحاد مسلمین را می توان در شکل گیری مقاومت اسلامی در مبارزه با جبهه باطل از جمله صهیونیست غاصب و داعش جنایتکار مشاهده کرد.



وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهۀ مقاومت به ویژه شهید عماد مغنیه، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس، تاکید کرد: وفاق حول محور ولایت فقیه و تلاش برای تحقق آرمان بزرگ آزادی قدس شریف و ایستادگی و مقاومت در برابر جبهۀ سلطه و استکبار، نویدبخش موفقیت های چشمگیر برای جهان اسلام خواهد بود.



وی بر لزوم مواجه آگاهانه، هوشمندانه و موثر کشورهای اسلامی با توطئه هایی که به منظور ایجاد شکاف در بین امت اسلام طراحی می شود تاکید کرد و گفت: نقش نخبگان و دانشگاهیان در گفتمان سازی و نزدیکی ملت ها و تقریب مذاهب بسیار مهم است./



پایان پیام

  • کد خبر : 366641
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار