خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 11:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بیگی نژاد:

تنها راه مقابله با تهاجمات رژیم صهیونستی مسلح شدن کرانه باختری است

عضو فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس مجلس یازدهم در واکنش به درگیری‌های جاری در شهر و اردوگاه جنین و مناطق مختلف سرزمین های اشغالی گفت: تهاجمات اخیر رژیم صهیونیستی نشان داد که مبارزه با این رژیم و از بین بردن آنها تنها راه است.

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص درگیری‌های جاری در شهر و اردوگاه جنین و مناطق مختلف سرزمین های اشغالی بیان داشت: در وهله باید در این خصوص گفت که منطقه ای با نام جنین به عنوان مرز میان کرانه باختری و رژیم صهیونیستی قرار دارد که مردمان آن عرب تبار بوده و حاکمیت یهود را نپذیرفته اند و اصطلاحا اردوگاه به آنجا اطلاق می شود که در این راستا رژیم صهیونیستی از هوا و زمین چندین تهاجم به این منطقه کرده و چندین هزار نفر را از این اردوگاه اخراج نموده و نزدیک به 10 نفر را نیز شهید کرده اند.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اعتراض به این تهاجم خصمانه رژیم صهیونیستی، یک نفر از جنبش حماس که ساکن این اردوگاه می باشد، به چندین نفر از نیروهای صهیونیست حمله کرده که باعث مجروحیت آنها شده است.



وی افزود: خواست جهان اسلام در اعتراض تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی مسلح شدن کرانه باختری است و از طرفی نیز رژیم صهیونیستی در تهاجم به این منطقه خواهان تسلط بر این منطقه و در گام بعدی نیز به دنبال شهرک سازی در این منطقه می باشند.



بیگی نژاد بیان کرد: تهاجمات اخیر رژیم صهیونیستی شبیه به حملات اولیه این رژیم در 70 سال گذشته است که متاسفانه این تهاجمات منجر به کشته شدن بیگاناهان بسیاری شده است و از طرفی نیز با زورگویی نیز بسیاری از خانه های فلسطینیان را اشغال کرده و تصرف کرده اند.



عضو فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: این تهاجمات اخیر نشان داد که مبارزه با رژیم صهیونیستی و از بین بردن آنها تنها راه است و مذاکره و گفتگو همانند مذاکرات کمپ دیوید راه چاره نیست چراکه رژیم صهیونیستی هرموقع اراده کرده توافقات را زیر پا می گذارد و دست به کشتار و جنایت می زنند بنابراین کرانه باختری همانند غزه می بایستی مسلح شده و پیشروی داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364503
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار