خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/08 - 12:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
خدابخشی ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی حرم شاهچراغ(ع):

تلاش مذبوحانه دشمنان قسم‌خورده در ایجاد ناامنی محکوم به شکست است

نماینده الیگودرز در مجلس با صدور پیامی ضمن محکومیت عملیات کوردلانه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) این تلاش مذبوحانه از سوی دشمنان برای ایجاد ناامنی و اغتشاش را محکوم به شکست دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز با صدور پیامی عملیات کوردلانه تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنانمان شد تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:



عملیات کوردلانه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی(ع) که به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردان و زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع هموطن در آن حریم مقدس منجر گردید، چهره کریه دشمنان امنیت و آرامش ایران اسلامی را نمایان ساخت و نشان داد که بدخواهان ایران عزیز در راه رسیدن به اهداف پلید خوداز هیچ جنایتی ابا ندارند.لکن ملت غیور ایران، آگاه تر از همیشه در میدان است و ثابت می‌کند که تلاش مذبوحانه این دشمنان قسم خورده، در ایجاد ناامنی و اغتشاش محکوم به شکست است.



خون پاک زائرین و مجاورین بیگناه حرم شاهچراغ و نیز شهدای مدافع امنیت در هر گوشه از این سرزمین، ضامن بیداری و هوشیاری روزافزون فرزندان این آب و خاک و روسیاهی داعیه داران دروغین حقوق بشر خواهد بود.



محمد خدابخشی



نماینده مردم شریف الیگودرز

  • کد خبر : 351066
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار