خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/13 - 16:11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
درخشان مطرح کرد؛

تغییر و جابه‌جایی برخی از استانداران با توجه به تحرکات اخیر در کشور

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس، تغییر برخی از استانداران از جمله استاندار استان حوزه انتخابیه خود را به موجب بروز برخی تحرکات و اتفاقات اخیر کشور ضروری دانست.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تغییر برخی از استانداران دولت سیزدهم مانند استاندار سیستان و بلوچستان در مدت اخیر، گفت: سیستان و بلوچستان شرایط خاص خود را دارد، آقای مدرس خیابانی (استاندار قبل سیستان و بلوچستان) فردی اقتصادی و عمل گرا بود اما با بروز برخی اتفاقات و تحولات در کشور و از جمله در استان سیستان و بلوچستان تغییراتی به ضرورت انجام گرفت.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، افزود: تغییر برخی از استانداران به دلیل ضعف مدیریتی آنها نبوده در واقع با توجه به موضوعاتی که اخیرا در کشور پیش آمد، تعدادی از استانداران تغییر کردند.



وی یادآور شد: صحبت از اینکه تغییرات و جابه جایی‌ها به نفع استان‌ها و مردم بوده یا خیر، زود است، استانداران جدید باید برنامه‌ها و سیاست‌های خود را جامه عمل بپوشانند تا بتوانیم به ارزیابی عملکرد آنها بپردازیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 354693
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار