خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/07 - 18:37
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
حضرت‌پور:

تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان، خللی در روابط دیرینه دو کشور وارد نخواهد کرد

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان با محکوم کردن تعرض به سفارت این کشور در تهران، گفت: روابط سیاسی، فرهنگی و مذهبی دو کشور دوستانه و برادرانه است و این موضوع خللی در روابط دیرینه و ریشه ‌دار دو کشور وارد نخواهد کرد.

روح الله حضرت پورطلاتپه عضو گروه دوستی و پارلمانی ایران و آذربایجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با محکوم کردن تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و تسلیت به ملت و دولت آذربایجان در پی درگذشت یکی از کارکنان سفارت در این حادثه، گفت: روابط سیاسی، فرهنگی و مذهبی دو کشور دوستانه و برادرانه است و این موضوع خللی در روابط دیرینه و ریشه ‌دار دو کشور وارد نخواهد کرد.



وی افزود: بر اساس اظهارات عامل حمله به سفارت آذربایجان، علت این حادثه صرفا مواضع فردی و شخصی و اختلافات خانوادگی بوده است و جمهوری اسلامی ایران از طریق نهادهای امنیتی و قضایی با قاطعیت پیگیر پرونده این حادثه خواهد بود.



نماینده مردم ارومیه در مجلس بر ضرورت پرهیز از قضاوت‌های عجولانه تاکید کرد و از مقامات دو کشور خواست که با هوشیاری اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان را ندهند و گفت: به طور قطع دستگاه های انتظامی و قضایی نهایت اهتمام خود را برای بررسی زوایای این حادثه به کار خواهند برد./



پایان پیام

  • کد خبر : 356163
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار