خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 16:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جلالی:

تعداد شهدای گلزار شهدای کرمان از 20 نفر گذشته است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس،گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی تعداد شهدای این عملیات تروریستی تا این لحظه از 20 نفر گذشته است.

حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص انفجار صورت گرفته امروز (چهارشنبه 13 دی ماه) در مسیر منتهی به گلزار شهدای شهر کرمان، گفت: ظاهرا عملیات تروریستی صورت گرفته با استفاده از کمبرند انفجاری رخ داده و تا کنون دو مورد انفجار صورت گرفته است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی تعداد شهدای این عملیات تروریستی از 20 نفر گذشته است. این عملیات انتحاری مورد بررسی قرار می‌گیرد اما شواهد نشان می‌دهد این اقدام کار عوامل و جاسوس‌های اسرائیلی است.



وی با اشاره به اینکه اینگونه اتفاقات بی‌ارتباط با جنایات صورت گرفته در غزه نیست، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند نام شهید سلیمانی از خود شهید سلیمانی تاثیر گذارتر است و امروز کرمان به کانون مقاومت تبدیل شده و نگاه‌ها به سمت این مکان است.



جلالی تصریح کرد: چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز می‌تواند برای مقاومت اثر بخش و نیرو بخش باشد و دشمن از نام، راه و مکتب شهید سلیمانی می‌ترسد و تروریست‌ها قصد دارند در دل مردم رعب و وحشت بیاندازند و کرمان را به عنوان پایتخت مقاومت خلوت کنند اما کور خوانده‌اند و دیر فهمیده‌اند. افرادی از 80 کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان مقبره شهید سلیمانی را زیارت کرده‌اند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 374013
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار