خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/05 - 13:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد؛

تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول

سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز هیات دولت به پیشنهاد بانک مرکزی افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول مصوب شد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت:جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

سخنگوی دولت اضافه کرد: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول بود تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت که این آیین نامه و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377608
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار